Hi Sigrid,

it took a while before getting back to you about our holiday in “Veranda am Meer “.
We had a great time, these weeks in Sardinia.
We liked the house, it was practical for the two of us and had almost everything we needed. Also the surrounding is very good and we enjoyed it a lot.

I have to thank you for your suggestion to join the shepherds dinner, it was actually fabulous. The food was delicious and Salvatore and his wife are such kind and happy people. It made it to a super evening.

All of this gave us a third time successful holiday in Sardinia on the best location of all.
If we decide to go again next year, I will surely contact you for house opportunity’s
Thanks a lot and enjoy a great summer

Best regards, Neeltje and Kees
June 2018

sole_trennlinie

Dear Neelte und Kees,

many thanks for your nice feedback to your holiday in the apartment Veranda am Meer in Porto Alabe.
I am glad to hear, that you enjoyed everything, specially the “Cena Sarda” with the sheperds.

I would be very happy to hear again from you!
With many greetings,

Sigrid von o-solemio

sole_trennlinie

Hallo Sigrid,

es hat eine Weile gedauert, bis wir jetzt eine Rückmeldung zu unseren Ferien in der Wohnung “Veranda am Meer ” schicken.
Wir hatten eine tolle Zeit, diese Wochen in Sardinien.
Uns hat das Haus gefallen, es war praktisch für uns zwei und hatte fast alles, was wir brauchten. Auch die Umgebung ist sehr schön und wir haben es sehr genossen.
Ich muss Ihnen für Ihren Vorschlag danken,  dem Hirtenessen beizuwohnen, es war wirklich fabelhaft!
Das Essen war köstlich und Salvatore und seine Frau sind so nette und fröhliche Menschen. Es war ein super Abend.
Für uns war es der dritte Sardinienurlaub und es war der beste von allen. Wenn wir uns nächstes Jahr wieder für Sardinien entscheiden, werde ich Sie sicherlich wegen Hausmöglichkeiten kontaktieren Vielen Dank und genießen Sie einen schönen Sommer

Mit freundlichen Grüßen, Neeltje und Kees